Mms: vi åker karusell :) (uppdat.)

dsc03979 (MMS)

Ja, i helgen är det Höstmarknad här i byn. Jag, barnen och Emma åkte ner en sväng, tänkte att barnen skulle få åka lite karusell. (Som tur var) fanns det inte så många barnkaruseller ;-). Dom åkte flygplanen och kaffekopparna. När dom klev av kaffekopparna var Casper helt vit i ansiktet, tror inte han kommer åka nån "snurr-karusell" nån mer gång efter det ;-). Fyndat har jag gjort oxå! På den nyöppnade barn-loppisen! Fleecefodrat regnställ till Ciara för 150:-, Täckjacka och täckbyxa till Casper för 25:- styck!!! Som hittat! Sen hittade jag DILLSKRUVAR!!! Tycker INTE om att dom tagit bort det från butikshyllorna kan jag meddela. Måste nog åka ner i morgon igen och köpa på mig ett lager tror jag... Barnen var SÅÅÅ himla duktiga, inte en tillstymmelse till tjat!!! Inte en enda gång! Blir så glad :-D !!! Nu är snart maten klar... det blir Potatisgratäng med köttfärs... mumms... Ha en bra kväll! //Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0