Konstigt det blir nu då...

I morgon åker Magnus, Casper, Ciara och farmor till Stockholm. Farbror Micke ska ha 40-års kalas på lördag så dom passar på att åka ner några dagar innan så dom hinner träffas oxå ;-)
Jag och Cilia ska va hemma och sköta vårt zoo ;-) hehe nej då, eller jo... Med alla djuren är det inte så bara att åka, och om vi skulle varit med hade farmor fått ta egen bil eller åkt tåg, och det kändes ju lite onödigt.

Så nu ska jag och Cilia mysa helt för oss själva HEELA helgen :-D. Men det kommer att kännas konstigt... Ska se till att njuta riktigt mycket, det vet jag att Cilia kommer att göra, med mamma helt för sig själv i fem dagar ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Låter super skönt tyvker jag =)

2010-09-22 @ 09:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0