Håller tummarna!

Ikväll fick vi besök av Marios fästmö Qeewah. Första parningsförsöket var det dags för... och det gick HUR bra som helst!!! Dom är så duktiga våra fina vovvar :-D .
Det var för mörkt så vi kunde inte ta några kort, men i morgon kommer dom igen och då hoppas jag få lite bilder på dom två.
Som tur var för oss blev det "hängning" i bara 15 minuter. Det vanligaste är typ 45 och det kan, om man har otur, bli i upp till 90 minuter!!! Får väl se hur långt det blir i morgon, tre dagar kör vi nu... och så håller vi alla tummar att det blir valpar i slutet på november tror jag vi kom fram till :-D.

Känns som att den här dagen gick väldigt fort. Det har varit en väldigt bra dag! Sa det till Casper oxå "Ja, vi har inte bråkat nånting" fick jag till svar ;-) Godingen... hoppas att han ska inse hur skönt det faktiskt är att hålla sams och slippa alla dessa bråk hela tiden!

När jag kom hem hade Magnus lagat Kreolsk gryta, SÅÅÅ himla gott!!! Fläskfilé, korv, syltlök, paprika och oliver, typ... Supergott var det i alla fall!!! Det är helt underbart att ha en man som gillar att laga mat kan jag meddela :-D

Nu har jag duschat och krupit ner... Magnus kommer hem vid typ 3 i natt. En sån här vecka när vi möts i dörren varje dag... inte så skoj men det är ju ingen risk att vi tröttnar på varann i alla fall ;-)

Nu släcker jag för dagen...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Ooo håller alla tummar för valpisar! Nu är jag på väg hem.. Puss!

2010-09-28 @ 12:25:04
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0