Ganska härligt...

Ja, jag måste säga att det är faktisk ganska härligt att bara ha en goding att ta hand om och få ägna sig till 100% åt! Det tycker naturligt vis hon oxå ;-) Men naturligt vis saknar vi övriga familjen. I morse gick Cilia runt med en telefon och "pratade" med Casper och Ciara... hon e för härlig :-)

Idag var Cilia jätte trött när jag hämtade henne på dagis. Inte så konstigt så här i slutet på veckan! Vid halv fem visste jag inte hur jag skulle kunna hålla henne vaken så jag tappade upp ett bad och så hoppade hon och jag i, SUPER mysigt :-D. Händer inte ofta att jag får plats i badkaret när barnen badar kan jag meddela... Efter badet blev det pyamas på, både för mig och Cilia :-), lite mat i magen och sen fredagsmys i soffan.
Hon slocknade direkt i sin sin säng, och jag i vår säng... fattar inte! Klarar verkligen inte av att hålla mig vaken när jag lägger barnen!

Men nu sitter jag här med Cattis i knät och tittar på IDOL. Jag är en IDOL freak kan jag meddela!

Blir en tidig kväll ikväll med, eller försök till en tidig kväll i alla fall... är ju urusel på att gå och lägga mig i tid ;-) Och sen hoppas jag att Cilia sover LÄÄÄÄNGE i morgon... önska kan man väl få i alla fall va!?

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0