Slut i rutan

Har varit på en mycket lyckad PartyLite visning ikväll, mycket trevligt var det! Nu har jag suttit och fixat in beställningarna på datorn så det är klart :-)  Det är så himla roligt det här!

Mötte Magnus i dörren när han kom hem från jobbet... och när jag kom hem sov hela familjen... tyst och lugnt i alla fall... Cilias feber har inte gått ner, snarare tvärt om... 39,3 visade termometern innan jag åkte... drygt för henne, skruttan...
Blir nog att vara hemma resten av veckan... lika bra att tänka så, då slipper jag stressa upp mig... ja jag vet att jag inte ska tänka på jobbet, men det är svårt...

Nej, nu ropar kudden så högt att jag knappt hör vad jag tänker ;-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0