Skavsår...

Ja, idag har jag stora skavsår i öronen av allt tjat från barnen och i munnen av allt tjat på dem från mig...
Men men, det är ju så det verkar som att det ska vara så det är väl bara att härda ut ;-)
Ibland tror jag på riktigt att dom har nåt fel på hörseln dom här barnen!!! Fattar inte att det ska va så svårt att lyssna på vad man säger till dem!!!
Det är så drygt!!! Och ja, jag vet att andra har MYCKET större problem, och jobbigare. Men jag tycker faktiskt att det är URDRYGT!!! Det går inte en dag utan att vi bråkar! Längtar efter en HEL DAG utan bråk...

Idag låg Ciara fortfarande när jag hämtade på dagis, hon var så himla trött skruttan. Är nog en förkylning på g som det verkar... Men till helgen får hon INTE bli sjuk för då ska vi till systeryster. Barnen ska få leka järnet och jag ska ha PartyLite visning hos henne :-D LÄNGTAR!!!

Lunchade förresten på Thai idag med mamma, Emma och Magnus. Supergott och supermysigt :-D

Ikväll hade jag manikyr med barnen ;-) Ciara ville ha röda fina naglar, så det fick hon. Cilia var inte sen att komma hojtande, hon ville oxå ha röda fina naglar... klart att hon fick det hon också. Sen kom Casper och ville ha gröna naglar, så nu har alla tre målade fina naglar :-D

Nu ska jag strax bädda ner mig i sängen. Är som en dö sill på morgonen! Men det verkar inte spela så stor roll när jag lägger mig, men jag kan göra ett till försök ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, visst e de konstigt att man måste säga saker 200 gånger till barnen innan dom lyssnar (om ens då), man känner sig som en riktig tjatnisse men hur ska man då? Man har ju sett hur det går med en barn som föräldrar inte tjatar alls på. Dom gör som dom vill...

Förhoppningsvis blir det bättre nån gång.

2010-10-12 @ 21:58:10
URL: http://mickelarsson.se
Postat av: Karro

Skönt att höra att man inte är ensam om att tjata på sina barn. Och jag tror alvarligt att mina barns öron fortfarande ligger kvar i magen;-)

Mina killar älskar när jag målar deras naglar, men inte deras pappa... Men det struntar jag i;-)

Kram K

2010-10-12 @ 22:27:59
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Hej. Vad kul du kommer följa mig! La du till? För isf lägger jag till dej me=) kram

2010-10-13 @ 07:29:26
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja, det är helt sjukt! Men skönt att höra att fler har det likadant ;-) Som tur är säger Magnus inget, men han vet väl att det inte skulle spela nån roll ;-)

Erika; Jajjemen ;-)



Kram på er!

2010-10-13 @ 15:26:53
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0