"Mamma, idag får alla med snopp bestämma"

MEN HALLÅ!!! Vart kom det ifrån liksom!?!? Skulle inte tro det... men en total mys-dag har det blivit...

Hm... ja, igår fick ju Casper feber och i natt var det Ciaras tur.

I morse tempade jag Cilia 38,7°... *suck*... På eftermiddagen kollade jag Ciara igen... 39,4° !!!

Så här har vår dag sett ut




"Tuttar", soffan och böcker... sen har vi byggt puzzel, spelat ap-bingo och barn yatzy och Casper har spelat spel på "Bolibompa-sidan".
Jag har gått i pyamas och morgonrock HELA dagen! Riktigt skönt om jag får säga det själv...

Men det är INGEN rolig känsla att inte räcka till...

Nu ska jag snart bädda ner mig så att jag orkar med natten... den kan bli jobbig har jag en känsla av... ska ladda med nässpray och alvedon till dom små liven...

Gnatt!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Uscha vad jobbigt, krya på er!

2010-10-21 @ 00:02:18
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0