Nytt blickfång...

Letade efter en påse med skruvar igår så att jag trodde jag skulle bli tokig!
Visste att jag hade sett dem nånstans och då tänkte jag "Oj, ligger som här! Här skulle jag aldrig hitta dom om jag skulle leta efter dom" Hm... NEJ JUST DET!!!

Men i förmiddags hittade jag dom!!! Äntligen!!!
Hyllan dom var till har jag oxå fått upp... det blev så här



Dom jätte fina korten hittade jag uppe i Storfjäten i Melkers (min farmors brors) hus, dom är INTE från igår...
Kommer säkert att möblera om i den flera gånger men så här ser den ut just nu i alla fall...
Tänkte kanske snickra på nån list runt kanten, eller sätta fast spets på nåt vis... men jag har inte bestämt mig än ;-)

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Jättevackert!! Underbara foton!!

Kram K

2010-10-20 @ 22:22:14
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0