Lääängtar...

...efter den dagen jag kan sätta mig ner och känna mig stolt över mitt (vårt naturligtvis) hem! KAOS stavas det just nu, vårt hem alltså! Det är saker ÖVERALLT!!! Och det spelar ingen roll hur mycket man plockar och städar och fixar och donar, hinner inte ens vända ryggen till innan det ser ut som "sju svåra år" igen!!!
Ska det vara så här???
Ja, tydligen... eller det ÄR då så här i alla fall...
Ibland får jag ett riktigt "ryck" och det är så himla skönt efteråt, när man sätter sig ner och bara kan njuta av att det faktiskt är ganska fint... ibland... sällan... typ aldrig...

Vet inte vart orken för ett sånt ryck ska komma ifrån just nu! Ser på andra bloggar och blir inspirerad och undrar HUR kan dom ha så fint? Gör dom inget annat än städar??? Eller är dom bara så där bra på att hålla efter och plocka som jag skulle vilja vara???

Nej, nu lämnar jag den här röran för i alla fall några timmars sömn och HOPPAS att ett STORT "ryck" infinner sig i morgon, då ryker skiten!!!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0