Hm...

Jag behövde inte lördagsmysa själv! Magnus stannade hemma.

Såg honom inte fören klockan tre/ halv fyra nåt, på eftermiddagen.. skönt med sovmorgon... undra hur länge jag får sova i morgon ;-)
Barnen krävde tillbaka sitt rum där vid tre/ halv fyra! Undra vad det är som är så speciellt med Caspers gamla säng!? Våran dög tydligen inte att sova i inatt... Irriterad är jag...!!! Urdrygt är det! Det tar så mycket energi!!!

Har avreagerat mig på lilla ladan. Slängde ut i stort sett allt som fanns där inne, kollade igenom lådor och plockade ihop en massa halvfulla, luft tar plats...
Så nu går det i alla fall att gå in där ;-)

Har hunnit med lite pyssel med barnen oxå, dom har fått göra var sin önske bok, alltså en önskelista fastän i bok form m bilder, har stulit idén av en vän, hennes barn hade gjort en och tyckte det var jätte skoj ;-) Det tyckte dom här oxå...!

Nej, nu ska jag snart bädda ner mig, längtar efter min sovmorgon i morgon ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0