Hinner inte med...

Nej just nu känns det som att jag inte hinner nånting!
Skulle lägga upp lite bilder från helgen tänkte jag, i måndags... har fortfarande inte fått in bilderna i datorn...

Igår hade jag en Startvisning! JÄTTE SKOJ!!!! Casper skulle ha följt och lekt lite, men när vi kom hem från dagis däckade han på soffan och sov i två timmar (HAN SOVER ALDRIG PÅ DAGARNA LÄNGRE!)... han frös och hade huvudvärk... så Ciara fick följa istället. Det gick jätte bra, men inatt var det dags för henne oxå... feber... Har haft en kokhet kamin bredvid mig i sängen hela natten. Hon sover fortfarande och nu är klockan snart 9!
Cilia hämtade jag in vid halv sju i morse, hon känns oxå varm så det här blir nog roliga dagar...

Siktar på att ha fått in bilderna från helgen ikväll, så jag kan lägga in dem :-)

Nej, nu ska jag se om mina vakna två små febriga gill ha nån frukost...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Ååå nej! Säkert Hampus som smittade dom... Men hans feber gick ialla fall över på bara några timmar. Krya på er!!!! Pussa barnen från mig=)

2010-10-20 @ 10:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0