Gör redan ont i mig...

I morgon ska jag och Casper in och lägga om fingret igen :-( fy... det gör redan ont i mig... vad ska det inte göra i honom då...
Han kommer att vara på "älgjakt" med dagis så jag hämtar honom i skogen och lämnar honom på samma ställe när det är klart :-).  Hoppas att det onda går över lika fort som i måndags, men det kanske var chokladbollen som gjorde det, vem vet!?

Har suttit och kikat runt lite på PartyLites webb, fick mina inloggningsuppgifter idag så nu har jag lagt in beställningarna från min första visning! (Med tusen frågor till Kristina som resultat ;-), nej då, men nästan...) Tur hon finns :-).

Nu ska jag gå och lägga mig, så jag är pigg (eller nåt) i morgon...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0