Ett varv till?

I dag när Cilia sovit middag tyckte jag hon var så himla varm! Jo då... mycket riktigt... 38.7 visade tempen... DRYYGT! Ska det gå runt så här nu??? Har inte tid! Blir jätte stressad av att vara hemma! I morgon förmiddag skulle jag varit på kurs/föreläsning på jobbet, så gick det med det...
Får se hur hon mår i morgon...

Vi fick besök idag av Helene och barnen! SÅÅ mysigt!!! Hon kom strax innan jag skulle hämta Casper på dagis, "Du kan åka och hämta Casper så stannar jag här med barnen" Så underbart det är med vänner!!! Är så glad :-D!!!

Ser fram emot i morgon kväll! Då ska jag ha PartyLite visning!!! LÄNGTAR!!! Mitt TIFRÖ ;-) !

Nu ska jag inte göra nånting mer idag, fastän det finns HUR mycket som helst att göra egentligen... bara orken som inte finns där... Håller tummarna för att Cilia sover inatt, kommer inte riktigt ihåg när sista natten hon gjorde det var...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag är sååå glad för att jag hittat dig!! :) <3

2010-10-27 @ 17:01:39
Postat av: Karro

Jobbigt att vara hemma med sjuka barn, man blir nästan sjuk själv iallafall jag. Så där förslöad;-)

Hoppas de snart piggar på sig!!

Stor kram K

2010-10-27 @ 20:41:10
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0