Bröllopsdag

Idag är det våran Bröllopsdag, jag hade lagt in ett larm på Magnus telefon om inte vi kanske kunde gå ut och äta middag, men det var inte riktigt meningen att det skulle larma klockan 12 i natt!!!
Stackarn... han skulle ju upp fyra... Klockan tolv hade precis jag och Cilia krupit ner bredvid Magnus och Ciara...
Cilia vaknade hela tiden på kvällen, hon ville inte alls sova. Tog med henne ner, det brukar jag ALDRIG göra, men jag hade inte så mycket val!
Efter att vi lagt oss blev det totalt kaos! Cilia och Ciara låg och sparkade varandra hela tiden, skrek åt varandra, skulle ha samma täcke, sen ett annat täcke, ligga si och ligga så... tillslut tog jag Cilia och gick in och la henne i sin säng... Hon blev helt skogstokig! Men det fick hon va, INGEN kunde ju sova som det var innan i alla fall! När hon TILLSLUT somnat och jag lagt mig, ja då kom Casper in och ville oxå sova i vår säng... Tillslut vågade jag inte kolla på klockan mera.... vet inte vad det var när jag tillslut somnade...
Man kanske skulle bygga en gigantisk säng av hela golvet i sovrummet!!! Då skulle vi i alla fall få plats!

Jag, har ringt och fått tid för barnen på sjukstugan. I eftermiddag ska vi dit. Ciara har haft ont i halsen i en vecka nu! Feber till och från, igår kunde hon knappt äta! Cilia kan börja storgråta när hon sitter och äter, ont i halsen? Sen ögonen... ögoninflammation... lite knepig sådan, inte geggiga i ögonen hela tiden, bara ibland... hm... ja, i eftermiddag får vi domen ;-)

Nu måste jag nog ta med mig ligan och åka ner och handla lite, om vi ska hinna allt innan vi ska ner igen... matlagning och lite middagsvila skulle ha hunnits med på ett hörn oxå...

Ha en bra dag!

//Tite



Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

GRATTIS på bröllopsdagen! :) Unna er en middag ikväll!

2010-10-25 @ 12:06:11
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Systeryster=)

Grattis på bröllopsdagen=) Jag visste det när ni va så fina å såg så nervösa ut=)



Har oxå tänkt på att ha en till lika stor säng i sovrummet!!! Men dom ligger säkert på en ialla fall=)

2010-10-25 @ 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0