Bandagerad Casper

dsc04040 (MMS)

Natten har varit lugn och han har sovit bra... nu idag kommer frågorna... svarar så gott jag kan, eller så googlar jag väl ;-) Han har inte velat ha nåt smärtstillande idag. Frågade och fick svaret "Vad får jag för medicin?" Han ville nog inte ha en "halstablett i rumpan" som igår ;-). "Hur ont ska jag ha för att få alvedon" sa han... skrutten... det är inte lätt att va liten ;-) Idag kl.15 kommer Fredrika hit och ska ha Blingo-visning! Ska bli jätte skoj att se kläderna! Om nån är sugen så får ni gärna komma förbi. Cilia ramlade just i soffan rakt på Caspers finger :-(... det som gick så bra... Ja, tar väl ett tag innan han lär sig att akta på sig oxå... Nu blir det snart lek och bus resten av dagen med Texas och Hampus! Ha en bra dag! //Tite


Kommentarer
Postat av: Åsa

En halstablett i rumpan! ASG!!!

Å alvedon kan du väl ge hur mycket som helst. Det har jag då lärt mej under alla turer vi gått igenom, barn ska inte ha ont! Så proppa i han allt det går!

2010-10-02 @ 18:00:48
Postat av: solan

Men ojojoj vilken dramatik.Stackars lilla Kasper.

Men tänk vad barn är duktiga å klarar av det mesta.

Kramar till er alla men största kramen till Kasper.

2010-10-02 @ 19:06:36
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0