Utseende

Jag är en sån som aldrig har haft bra självförtroende, någonsin!
Därför blir jag så förvånad, men naturligtvis glad, när jag får positiva kommentarer på just mitt utseende.

Varför är det så här?
Varför kan man själv inte se det som andra ser?
Varför ska man alltid koncentrera sig på det som är negativt?

Jag försöker, för jag vet att jag mår bättre av det, att se det som är bra och inte det som är dåligt!

Den här kursen i värdskap som vi går, den är helt underbar. På ett sätt är det som en liten boost för självförtroendet, för den bekräftar på något sätt att det jag gör, och som jag är är ändå rätt! Jag gör rätt! Jag är rätt! Tänk om jag kunde se på mig på det sättet helt och hållet!

Nu ska jag ta fram...... ja just det, stickningen ;-) Om jag ska hinna använda den något innan våren och sommaren kommer så måste jag sätta lite fart ;-)
Sen är det ett ypperligt sätt att rensa huvudet!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: maria

å jag som alltid tyckt att du varit så himla vacker... :)

2010-11-26 @ 00:09:45
URL: http://miameliin.blogspot.com
Postat av: Lillstrumpa

Av någon konstig anledning är det alltid så, jag antar att det är för att man alltid vill förbättras. Men skärpning på det, uppskatta det vi har, borde vi göra!

2010-11-26 @ 13:28:04
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0