Tlött

Ja, visste jag inte bättre skulle jag nästan tro att jag var full igår!

Idag har vi inte gjort mycket.
Åkte ner och handlade på dagen, och som vanligt när jag hade betalat och packat i påsarna... 3 fulla matkassar och två blöjpaket bredvid... HUR tänkte jag nu... bläckfiskarmarna har fortfarande inte växt ut! Har bara två händer och ska ta mig till bilen med tre barn tre matkassar och två blöjpaket!!! Ja, det är tur att man bor där man bor, så att man kan lämna saker i vagnen och gå i omgångar!
Handlade inte på butiken med hiss till parkeringen idag... brukar göra det, men skulle ha mössor och vantar till barnen och det har dom inte där, så det fick bli den andra... ja, det ordnade ju sig så ;-)

Efter handlingen åkte och våldgästade farmor, hade köpt med mig en grillad kyckling dom vi åt där. Tok-röj av barnen som vanligt när man e borta nånstans! Förstår mig inte riktigt på det där, men men...
Vid fem åkte vi hem. Hade ju köpt lördagsgodis och sen hade vi fått hem Skönheten och odjuret, så det blev filmmys, eller mys och mys, film-hopp-i-soffan-ramla-och-slå-sig blev det...

I morgon har jag PL-visning! Lika roligt varje gång :-D

Nej, nu säger jag Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du kanske helt enkelt var så full att du glömde bort det!

2010-11-22 @ 17:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0