Såå glad!

I förmiddags fick jag ett sms som gjorde mig SÅÅ glad!!! En vän, som försökt få barn väldigt länge, hade fått en pojke i natt :-D!!!!!
Jag är så otroligt glad för deras skull!!! Att jag och Magnus har haft "så lätt" att få barn har nästan gjort att jag fått dåligt samvete. Det är så orättvist att det ska va så enkelt för en del och omöjligt för andra! Men... nu har dom som sagt äntligen fått en pojke!!!
STOOORT GRATTIS TILL DOM!!!

Dagen har flutit på, och jag kom ihåg utvecklingssamtalet ;-). Stolt mamma till duktiga barn är jag :-D (fastän jag ibland är en "dum-jävel-mamma", men det gör ingenting ;-), dock inte idag faktiskt!!! )

Glömde en sak på min lista igår... på tisdag ska jag klippa mig :-D!!! Jag börjar bli riktigt långhårig! Har inte klippt mig sen i somras så det börjar verkligen bli dax!

Nej, nu ska jag förbereda till i morgon bitti... I morgon förmiddag får vi förresten "nytt sällskap" på jobbet!!! Det ska bli såå  roligt!!!

Sen i morgon kväll ska jag ha PartyLite visning hos en kollega!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Vemvemvem har fått barn?

2010-11-17 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0