Just ja!

I morgon jobbar jag bara halvdag! Glömmer av det lite till och från, och så kommer jag på det och blir jätte glad :-D

Slut på ännu en dag, känner mig snurrig... yr... förmodligen vätskebrist, är så kass på att dricka vatten! Ändå dricker jag mer på jobbet än hemma, men ändå på tok för lite... måste bli ändring på det!

Går fortfarande i julklappstankar...
Hur brukar ni göra? Köper ni till "alla", eller bara barnen? Ni som har sambo/make/maka, köper ni till varandra eller brukar ni köpa nåt gemensamt som ni vill ha?

Jag och Magnus funderar på en sån här i år, till oss

Ja, jag vet att hela sveriges befolkning redan har en, men det har inte vi... inte än ;-)

I helgen kommer farbror Micke med familj upp så vi kommer nog spendera största delen av helgen med dem :-D.

Förresten! I morgon kväll ska jag på middag, min (vår) teamledare ska bjuda oss PartyLite konsulter på middag!!! Det ser jag verkligen fram emot!!!

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Vi har den gamla modellen 350, men skulle vilja ha en nyare modell och ett längre objektiv. Åh det är sååå kul att fota!!

Kram K

2010-11-06 @ 08:13:23
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0