Julklapps-planering

Nu har vi avverkat två föräldramöten ikväll. Bra möten, Magnus var på Regnbågen och jag var på Solstrålen, jag är föräldrarepresentant där :-D Vi ska ha brukarråd i slutet på november och jag hoppas verkligen att föräldrarna kommer med massor av synpunkter!!! Både positiva och negativa, det är ju därför vi finns ;-)!

Vi planerar julklappar... Det första Casper sa att han önskade sig var ett hockeyspel... hm... och så tyckte han att vi skulle köpa en Hello Kitty dator till Ciara ;-) Casper har redan avverkat en lek- och lär dator som han fick för flera år sen, men den har varit jätte bra, så ja... vi får se...
Jag är en sån som ÄLSKAR att ge bort julklappar!!! Få slå in fint och pyssla och greja hela nätterna innan jul, dricka varm glögg och äta pepparkakor :-D I LOVE!!!!!


(bilden kommer från blossa.se)

Årets Blossaglögg- Saffran
Låter god... Får nog bunkra upp... den brukar ju ta slut ;-)

Nej, nu ropar sängen igen...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0