*Gääääsp*

Somnade som vanligt när jag la barnen och vaknade typ halv nio... Är dog bara att gå och lägga sig ingen tror jag.

Casper tappade sin nagel idag! Den på fingret han klämde av... fingret under var ju borta men nageln satt kvar, men nu är alltså den väck. Han slog i fingret i morse så att den var så gott som helt lös, allt utom nagelbandsfästet på ena sidan, så i eftermiddag klippte vi bort den. Först tejpade vi fast den igen ;-) Han var rädd att fastna i nåt och slita lös den ;-) Så då blev det saxen istället...
Det ser jätte bra ut, dom hade nog rätt, den kommer nog växa ut helt igen, fingertoppen. Hann inte ta nåt kort, gör det i morgon :-)

På eftermiddagen fick vi besök!!! Helene och barnen kom hit och lekte! JÄTTE roligt tyckte både jag och barnen :-D

Nej, nu tackar jag för mig, måste bara dela med mig av en länk som Emma skickade till mig, riktigt roligt "Familjen Hedin goes elfs"!!! elfyourself

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Magnus

Sjuuukt jobbigt roligt!

2010-11-12 @ 14:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0