Elfyourself

Jag kunde bara inte låta bli!!!
Var bara tvungen att göra en på oss oxå!!!
elfyourself
Så roligt :-D!

Dagen har flutit på bra.
På förmiddagen var Magnus och Casper ute och byggde en snögubbe, jag var inne med tjejerna som sov. När dom vaknat blev det pannkakor och sen ut med barnen medan jag plockade ihop. Slängde faktiskt ut Cilia oxå med de andra och det gick hur bra som helst (tills jag eller Magnus kom ut, då blev det bara gnäll, hon skulle bli buren och hon skulle åka fyrhjuling och hon skulle hit och hon skulle dit...). Som tur är har vi bra koll från vårt kök med fönster åt alla håll ;-) Dom lekte som bara den i snön och rullade egna delar till en till snögubbe som Magnus gick ut och hjälpte dom sätta ihop. Så nu har vi två fina snögubbar på gården!

Nu sover godingarna.
Jag har duschat, tagit på mig pyjamasen och krupit upp i soffan... SÅ SKÖNT!!!
Man kanske skulle provsmaka den här

Ha en bra kväll!

//Tite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0