VILL HA!!!

Ja, det är en massa saker jag vill ha... här kommer några saker som ligger väldigt högt på min önskelista just nu...


Hängselbyxor från Garden Girl



Träskor!!!! Rosa, eller kanske vita... När vi var dit hade dom GRÖNA!!!! Med rosa kurbitsar på... SÅÅÅ fina!!!



Produkter från Sheer Cover... Blir mer och mer övetygad om att det är naturliga produkter man ska använda...

Så ser min önskelista ut just nu...
När man sen ska få råd var en HELT annan femma... det lär ju dröja...
Men önska och drömma får man, eller hur ;-)

Jag har ganska nyss "bytt" hudvårdsmärke. Eller ja... har väl inte haft nåt speciellt innan, bara köpt nåt på mataffären typ... men jag fick röda prickar (typ små plitor) på käkbenen/kinden, men efter att ha använt detta i typ en månad är det helt borta och huden känns kanon! Också bara naturliga produkter i, inga konstigheter!


Dag kräm, scrubb och ansiktsvatten...
Det är Yvonne Rydings hudvårdsserie. "Mellan-prisklass" typ... Är supernöjd med den! Det är precis den "Vardags lyx" jag tycker att jag förtjänar ;-)
Finns ju så klart inte att köpa "här hemma" men man kan beställa från hemsidan med 1-2 dagars leveranstid. I like!!!

För er som gillar trädgårdsarbete kan jag VARMT rekomendera denna sida... själv är jag mest inne och drömmer mig bort...


Det blev väldigt mycket "reklam" idag... inte riktigt meningen... men men...
Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0