Vargbajs

Det var vargbajs... men från i vintras... hoppas inte dom är kvar i krokarna ;-)
Men min åsikt är att det är vi som flyttar längre och längre in i skogen, till deras marker och inte tvärt om, så vi får nog skylla oss själva :-)

Har just kommit in från en kvällis med Mario.
Min tur att lägga barnen och eftersom jag ALLTID somnar när jag gör det så drar allt ut på tiden... Sen har jag kvällens tips: Titta inte på "Pelle svanslös" (julkalendern) när du lägger barnen... av nån konstig anledning vaknade dom av allt mitt gapflabb hela tiden ;-) . "Tutalt" min humor :-D bara ÄLSKAR den!!!

I helgen blir det nog Myckelberget igen... i alla fall om jag får bestämma hehe... fick verkligen mersmak... har gjort en lista med saker vi ska ta dit...

Nej, nu säger jag Gnatt!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åh men Pelle Svanslös! Tutalt spånhuve med sin guljan! Nu vill jag också titta! :)

2010-05-13 @ 10:19:31
Postat av: Titti

Ja, det är utan tvekan den bästa julkalendern någonsin :-D !!! Och så tänkter jag på dig varje gång vi ser den hahaha!!!

2010-05-13 @ 12:43:56
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0