Valborg (bättre sent än aldrig ;-) )

Ja, här kommer lite kort från vårt Valborgsfirande...


Vi grillade jätteräkor... SÅÅÅÅ gott!!! Här gottar dom sig i marinad ;-)




Massor med mys, bus, pussar och kramar :-D blev det. Så underbart!!!


Ciara och Amanda dukar fram fika...


Cilia tränar sig på att gå hela tiden! Hon börjar bli riktigt duktig! Så snart blir det ännu mera ös här hemma hehe


Måste bara ta med det här kortet på Ciara som hon tagit på sig själv.
Hon älskar att springa runt med min mobil och ta kort, det är riktigt roligt att titta igenom dom sen kan jag lova ;-) .

Nu blir det duschen, sen sängen. Dom säger att det ska komma en deci snö... hoppas inte!!! Hur ska jag då kunna cykla!!!!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men luuuuugn!!!!! såna där räkor vill jag få ett smakprov på vid nästa besök :-)



Så ut som ni hade en supermysig valborg!!



Kram kram

2010-05-04 @ 23:21:20
Postat av: Titti

Det ska vi se till att du får Jenny ;-)

2010-05-05 @ 21:05:32
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0