Uuunderbart...

Ja, vi har verkligen haft en uuunderbar helg! Snacka om "kvalitetstid" ;-). Det är alltså här vi har tillbringat helgen...




Kanon väder hade vi!!! Vi åkte dit lördag förmiddag, och kom hem söndag eftermiddag.


Satte upp en tvättlina och vädrade lite täcken... Fotogenlampa och brasa, sååå nice :-)


Gick kvällspromenad i skogen med Mario... hur underbart är inte detta... man blir ju varm i hela kroppen!


Casper och Ciara sov i en gammal bäddsoffa, skavfötters, funkade hur bra som helst! Cilia sov i sin resesäng. Maten lagades över öppen eld :-D

Även Cilias mat ;-) Fastän hon äter mest vår mat nu... Det är så skönt!!! Christina hade plockat vitsippor, men det låg fortfarande en hel del snö kvar... Magnus passade på att rensa ur i förråden och eldade upp en massa skräp!


Medans jag städade på söndagen passade barnen på att inviga den nya "altanen" som Magnus snickrade ihop :-) Kan inte riktigt fatta hur man kan dra in så mycket skräp på ett dygn!!!!! Casper hittade i alla fall en ny favoritsysselsättning... skjuta snö med badmintonracket ;-)


En massa mys och kladd blev det... hm... det jag saknar mest när man är borta så här är rinnande vatten och dammsugaren ;-). När vi skulle åka hem försökte jag få liv i Ciara, hon sov middag... men jag fick bara ett bestämt "Ja vill INTE" till svar... hon hade kunnat va kvar där hur länge som helst tror jag ;-)


Detta låg på vägen till stugan... Fullt med gråa hårstrån i.... är det vargbajs???

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen. Somnade när jag la barnen och sov i en och en halv timme, känner mig helt off nu kan jag meddela....

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Guuud vad mysigt! Nu får ni komma och hälsa på mig snart..

2010-05-10 @ 16:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0