Råttskit

Fick nåt gjort tillslut i alla fall... Städade ur rullbänken som vi haft i skafferiet (den som vi ska ta till Myckelberget), jag säger bara HERRE GUUD!!!!! Har nog aldrig sett så mycket råttskit i hela mitt liv! Känner mig som en stor råttskit hela jag, usch och BLÄÄÄ! Men nu skrämde vi det ofrivilliga husdjuret i all fall, så nu vet den nog inte vart den ska ta vägen... vi har ju tagit dens hus!!! Fy så elakt... Ja, hoppas i alla fall den ger sig av nu, och hittar ett annat hus :-) inte vårat hus....

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen. Hoppas jag kan sova bättre än i natt... kunde inte alls somna igår. URDRYGT!!! Vet inte vad det är som "spökar"...

I morgon ska det regna bra mycket innan jag lämnar cykeln kan jag lova...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0