Ösig helg

Ja, i onsdags kom Malin, Moa och Amanda upp till sin stuga, och i går kom Robert.
Vi leker och busar HEEELA dagarna från morgon till kväll. Det är såååå mysigt!!!

Igår kväll hade jag så himla ont i magen... har nog haft lite mycket på slutet... fick lite mag-medicin av mamma, men det hjälpte inte så bra, låg och vred och vände på mig till klockan var ett då gick jag ner på toa, var helt vit i ansiktet... tog ett glas mjölk och då blev det faktiskt bättre. Somnade en sväng men vakande igen vid 4 av Ciara som ropade. Hämtade in henne till oss. Hade lika ont igen... tog lite mer medicin och två glas mjölk, kunde somna om i alla fall, men då vaknade Cilia... och sen Casper... skulle haft stegräknaren på mig under natten känns det som, hade nog fått ihop en hel del steg av all kutning ;-).
På dagen idag började jag känna mig bättre och nu har jag inte ont alls. Hoppas det bara var tillfälligt....

Nu ska jag sova innan någon av godingarna vaknar ;-)

Ska försöka lägga in lite bilder från vårt valborgsfirande i morgon... hinner inte riktigt med känner jag...

Föresten, ska nog ta med mig barnen och åka till Myckelberget nån helg här framöver. Känns som ett "brejk" från vardagen skulle va på sin plats... Magnus får så klart följa med han oxå ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0