Ny-...

Ja, nu är jag ny-solad och ny-promenerad, snart är jag ny-duschad och redo för sängen...

Börjar reda ut kaoset i min hjärna nu... känns skönt... har ju bokat tid för Marios röntgen på måndag. Och idag ringde jag till Torsby Smådjursklinik, hade för mig att jag läst, för typ ett halvår sen, i Malungsbladet att dom hade "ögonlysare" på besök, så jag gjorde en chansning och ringde och frågade om dom hade nåt på "G"... Det hade dom!!! Prelliminärt första veckan i juni, så dom skulle ringa när det var fastställt att det skulle bli så skulle dom boka in oss :-D Lite flyt ska man ha ibland ;-)

Nu låter det som att Magnus är klar i duschen... min tur nu då...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0