Nu blev det kvällen...

Ja... fy vad fort dagarna går!
Slut på ännu en dag! Varit ute mest hela dagen efter jobbet.
Jätte skön dag. Inte skällt eller gnällt en enda gång på barnen, och det gillar vi skarpt :-D. Men jag har märkt att jag blir faktiskt en bättre mamma när jag jobbar... då hinner jag sakna dom lite på dagarna och längta hem till dom :-D
Sånn är jag...

8600 steg idag + 1,6 mil cykel inte illa va hehe...

Blir tidig kväll för mig idag, MÅSTE verkligen försöka komma i säng i tid på kvällarna, men jag är proffs på att bli sittande framför den här datorn.... Så blir det säkert idag med, men jag kan ju prova iaf ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Man blir gladare av att få sakna lite, det behöver man tror jag :) Puss och kram!

2010-05-18 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0