Morsdag

Hm... jag tycker faktiskt att det är på tok för lite med EN mors-dag per år! Borde vara betydligt oftare om ni frågar mig ;-) Fick en blomma som Ciara dekorerat på dagis, en tavla som Casper gjort med hans handavtryck och en superfin dikt och jätte fina te/kaffe muggar från FilippaK :-D !!!

Har haft en underbar dag! Blev bjudna på mat av mormor och morfar; Röding.... o "römgröt" *mums* sen fika på eftermiddagen på altanen så klart i det underbara vädret...





Supertrevligt och supergott kan jag lova :-D !!!

Har fått en hel del gjort här hemma, ja ute då... inte inne...
Magnus byggde klart staketet och jag gav mig på pallarna till barnens rum... Hoppas det är fint några dar till så vi hinner helt klart med alla små måleriprojekt vi dragit igång...

På kvällningen blev det faktiskt lite mer glass ;-)



Det får man om ni frågar mig när det är så härligt väder... kolla in kladdmajorna ;-)

Tog en kvällis med mormor och Mario och körde lite "stå-träning" med Mario... har ju anmält oss till den där utställningen i Mora... kan ju bli väldigt spännande ;-) Fick "förhands besked" på Marios höft röntgen i fredags oxå  ;-), resultatet var "B", precis som dom trodde, och det är ju kanon :-D !!!! Så nu är det bara att öva ;-)

Nu blir det en TIDIG kväll för mig... varit uppe allt för länge allt för många kvällar känner jag... så...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0