Låtsas att det är sommar....

Magnus tur att lägga barnen ikväll.
Själv tog jag en kvällspromenad med Mario, och pratade samtidigt med en gammal kompis som jag inte pratat med på evigheter!!! Men det kändes ändå som att det var igår vi pratade sist! Så himla skönt! Underbart med sånna vänner :-D... och jag är så glad för er skull så det vet du inte!!!

Nu har jag just varit inne hos grannen och solat lite... såååå skönt!!! Låg och låtsades att det var sommar, för det lär ju dröja ett tag som det här verkar... snöat idag igen... Storm när jag skulle hem från jobbet så jag liftade med Vivi. Hoppas det är väder så jag kan ta cykeln hem i morgon iaf.

Idag kom föresten Lingon & Blåbär kläderna som beställdes på mitt party :-D, jätte fina!!! Är supernöjd!

Nu blir det en dusch och sen sängen... försov mig i morse IGEN!!!!! Nu får det va slut på det här! MÅSTE komma i säng tidigare... men jag vet inte hur!!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0