Långledig...

Sååå himla skönt! Vivi (min kollega i växeln) frågade igår om jag inte ville vara ledig på fredag! Vi hade halvdag idag, stängt i morgon och halvdag på fredag.... Behöver jag säga att jag inte var svår-övertalad ;-)

Nu sitter jag i alla fall här med en urdrucken Miller och tittar på "Inför Eurovision song contest"....

Har varit ute på en mycket blöt promenad med Mario... vart tog våren vägen??? Är i alla fall glad att det inte började regna när jag cyklade till och från jobbet ;-)

Sov middag idag med Ciara och Cilia... såååå himla trött! Sen somnade jag igen när jag la barnen... tror INTE att det kommer att bli några problem att somna ikväll ändå... sömntutan har talat.

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0