Gröna, rosa och mörkgrå...

Ja, jag har gröna, Ciara har rosa och Casper har mörkgrå... naglar ;-) Det var den enda målning som blev idag... Skulle ju måla klart pallarna hade jag tänkt, men men... dom finns nog kvar i morgon.

Istället åkte vi till Myckelberget där vi mötte upp farmor och fikade. Mycket mysigare ;-)

Filippa har varit ute hela eftermiddagen/ kvällen. Setat i en björk bakom huset. Blev lite nervös att hon inte skulle komma ner, men tillslut kom hon. Flög flera varv runt huset bort till Gulli runt runt tills hon tillslut kraschade in i hennes ytterdörr... Magnus sprang dit så inte Gulli skulle tro att det var nån som knackade och smälla upp dörren på henne... nästan för sent ;-) Men det gick bra, Gulli fick ett gott skratt när hon tittade ner och såg Filippa sitta där hehehe :-)

Lyckades inte lägga mig tidigt igår... gör ett nytt försök idag tänkte jag ;-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0