Golf

Ja, idag har Casper varit på sin första "Golfträning"! Golfklubben har startat Golfkul för barn! Så himla skoj! Han och Magnus var iväg på det ikväll. Jätte skoj för dom att få lite "egen-tid" bara dom!!! Casper tyckte det bar jätte roligt, men lite jobbigt när det var så många (17 st barn!!!) som var med.
Han ville absolut gå nästa gång oxå, så det var ju bra :-D
Han får gå så länge han vill och tycker det är roligt!

Nu ska jag gå och lägga mig...
I morgon ska jag och Vivi iväg på en buss-tur i vår vackra kommun... åker 7.30 upp mot sälen och Rörbäcksnäs flygplats, sen ska vi bla besöka Tandådalen, få höra ett föredrag av Trysils kommunchef och Anders Sessler och se och äta på Experium. Det ska bli sååå himla skoj!!! Vi beräknas vara hemma vid 17.
Det är med "Företagens vänner" eller vad det heter, samma som vi gick utbildningen i världskap med.
Ja, det ser vi verkligen fram emot!

Sen är det faktiskt bara EN dag kvar tills jag ska klippa mig! Jag börjar bli MEGA nervös!!! Men på ett bra sätt :-)
HJÄLP MIG NU!!! Vad tror ni jag skulle passa i??? Här kommer några förslag på korta frisyrer, eftersom det är det jag är inställd på :-D!

Ursäkta den dåliga bilden, men det gick inte att publicera dokumentet så jag fick skriva ut det och ta kort på det... vad gör man inte ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Micke!

Ja, golfen gillade mina pojkar också..... men jag tyckte också att det var nog så många barn där, nästan bättre att dela dom i 2 grupper.

2010-05-28 @ 00:27:28
URL: http://katinac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0