Det var en gång...

Casper älskar att rimma, och ikväll när han, Ciara och Cilia badade kom han på den här underbara versen "Det var en gång en rumpa som gick på promenad, så träffa han en pille, då blev han så glad".... hahaha, ja, vad säger man! Både jag och barnen fick oss ett gott skratt kan jag lova :-D

Ikväll skull e jag inte göra nånting hade jag bestämt... bara ta det lugnt och lägga mig tidigt... jo hej... här sitter jag nu, har just varit ute på kvällis med Mario. Typ första gången jag sätter ner röven på hela dan känns det som... det var den lugna dagen det... varför blir det alltid så??? Jaja... det är väl så när man har tre godingar ;-) Sova får jag göra i graven ;-)

Malin & c/o har åkt hem idag... :-( Fy så tomt det blev... Vi har i alla fall haft en helt underbar helg med en massa mys och god mat, precis som det ska vara :-)
Skulle ha lagt in lite bilder från helgen, men jag får göra det i morgon för nu blir det sängen... cykel till jobbet i morgon igen :-)

Ha dé!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0