Vart tar tiden vägen...

Ja, nu har jag inte uppdaterat bloggen på flera dagar!!! Men jag har faktiskt inte hunnit!
I förrgår skulle jag sola, men så ringde Emma och frågade om vi ville se 2012 med henne och Victor. Den va 2,5 timme lång, så när vi sett klart var klockan så mycket att vi gick och la oss direkt.
Igår gick jag in och solade och sen blev det film igen, Beck- I stormens öga, men vi e inga fantaster av svenska filmer... tyckte mest den va rörig. Men fick kika på snyggot Gunvald i alla fall ;-).

Idag fick jag "mega-sovmorgon"... gick inte upp förren 10.30!!! Men GUUUUD så skönt det var!!! Sen har vi varit ute heeela dagen!!! Bara varit in och ätit en sväng. Här kommer lite bilder från dagen...

Casper har åkt fyrhjuling HELA dagen, fram och tillbaka, fram och tillbaka på gården. Tänk att det kan va så roligt!

Ciara fick oxå köra själv!!! Victor fick va "bromskloss ;-) Hon va jätte duktig, men har inte riktigt lärt sig det där med att svänga än... och så har lite problem med gasen... den e lite trög, så hon tar i med båda händerna och trycker den i botten sen tar hon i styret ;-) hehe

Cilia satt mest och myste i vagnen och spanade in storebror och storasyster...

Kolla vilken snygging i Emmas brills :-D


Ciara satte sig på vagnen och var redo för en promenad... men det gick inte så bra i all moddig snö så hon och Emma gick en sväng med Mario upp i skogen.
Sen på kvällningen åkte jag och mormor ner på "bynn" och tog en promenad med Cilia och Mario. Det va så himla skönt!!! Vilken underbar vårdag!!!

Nu sover godingarna. Gott hoppas jag efter en heldag ute.

Egentligen hade jag och Magnus tänkt röja (och då menar jag STOR RÖJA) i köket idag. Men när det är sånt här väder kan jag bara inte va inne, så enkelt är det! Jag behöver då inte oroa mig för att röran försvinner så vi får helt enkelt ta den en annan dag... i morgon kanske... det ska tydligen inte va så fint väder då ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0