Vårkänslor...

Ja, det här är ju helt underbart!!!
Vaknade strax före tio efter en sjukt skön sovmorgon!!!! Magnus gick upp vid halv åtta med barnen, jag fick somna om.....
Att sen vakna till detta väder är ju helt underbart!!!!

Nu är Magnus, Emma och Victor nere och handlar lite och ska hämta Casper hos farmor. Vi ska grilla!!! SÅÅÅ gott!!!

Ska slå på lite "vår-musik"... Får fortfarande "riktiga" vår-känslor av att lyssna på Tom Petty, sen jag jobbade i Sälen för mer än tio år sen!!! Kommer ihåg när vi satt på Klavans balkong nere i Sälens by, säsongen va nästan slut, hon hade några kompisar på besök, vi bara satt där i vår-solen och NJÖT och lyssnade på Tom Petty...... Det ger mig fortfarande vår-känslor.....

Ha en riktigt underbar dag, för det ska jag ha!!!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0