Solsugen

Ja, ikväll va jag riktigt solsugen... Men Gulli och Bengt hade besök så då ville jag inte gå in... Fick komma i morgon istället om jag ville sa Gulli, så så får det bli :-D. Då har jag nåt att se fram emot i morgon kväll...

Missade Yogan gjorde jag oxå... har inte varit där nu på tre veckor!!!!! Hämtade Casper på rälsbussen en gång, sen har vi haft magsjuka och idag glömde jag faktiskt bort det! Jaja... hoppas kunna gå nästa vecka istället!

På fredag skulle vi ha avtackat Jojje på mitt jobb, han går i pension, men det ser ut att bli regn så vi blir nog tvugna att skjuta på det... Vi skulle va hos Åke, en annan kollega, i hans stuga, fiska, grilla och umgås.... typiskt att det ska bli regn!!!!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ner i sängen.
Hoppas vi kan lyfta över Ciara till hennes säng utan att hon vaknar. Hon gick och la sig där för en stund sen.
Natten som var hade vi både Casper och Ciara i sängen, Ciara mellan mig och Magnus och Casper skavfötters, två stycken som ligger och viftar med armar och ben som jag vet inte vad!!! Blir tokig på det! Kunde INTE sova kan jag säga. Och Ciara låg och va så bekymrad över sin dicka hela tiden oxå. Vet inte vad det var, då skulle hon (dockan) ligga här, nej sen där, sen här, sen där igen.... dockan har knappar under armarna oxå, så att man kan "killa" den, så den börjar skratta... och rätt som det var kom hon åt dom där knapparna så man vaknade till ett "Aahahhihihi" !!!! Nej, i natt får hon faktiskt sova i sin säng.

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Jag vet precis hur du har det... Min skriker och kommer varje natt och sen ligger dom å tvinnar runt å håller på. Det blir inte särskillt mycket sömn... Men det är förhoppningsvis bara under en period.. Nåra ÅR så där... =)

2010-03-18 @ 12:39:58
URL: http://indralisa.blogg.se/
Postat av: A

ja e också solsugen hihi!

2010-03-18 @ 12:46:59
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Hur är det idag?

2010-03-18 @ 12:53:17
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0