Saknar våran "Drake"....

Ja, dagar som denna saknar jag VERKLIGEN våran "Drake.... och RMK´n oxå så klart :-( ....

En vacker dag, nån gång i framtiden så......

Men... idag fick det bli pärlan... skrutten.... (kärt barn har många namn, eller hur;-) ). Först var jag, Casper och Ciara till Malin & c/o´s stuga och körde runt några varv och kollade värmen. Sen när vi kom hem kom Erik och Filip och lekte ute med Casper en stund, sen gick dom hem till dom en stund. Då passade jag och Ciara på att ta en tur upp i skogen... hon höll som vanligt på att somna.... men jag mutade henne med att hon fick prova köra själv... det funkade ;-). Sen satt hon och sjöng resten av vägen hem!

Nu sover dom sött och jag slöar i soffan inför en jobbdag i morgon... kurs hela dagen på Hotell S:t Olof står på schemat...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, att hon blir så trött när hon åker skoter, fattar inte det där! :P

2010-03-14 @ 21:46:42
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0