Så underbart gott!!!!

Idag har vi grillar för första gången i år!!!! Så himla gott!!!! Jag, Magnus och barnen, Emma, Victor, Kalle, mormor och morfar.
Det blev lite trångt på grillen... rostas, kycklingfilé, fläskfilé, champinjoner och cocktailtomater i balsamvinäger.... till det pommes, bea, tzatziki och sallad, en "vanlig" och en med avocado, fetaost och cashewnötter MMMUUUMMS!!!

Nu blir det väl som Emma sa, grillning varje helg framöver ;-) Lätt att få mersmak...

Lite bilder på barnen från dagen...

Casper som just har sagt "Victor e kungen", så nu går det inte att prata med Victor heller ;-)


Ciara som ser lite skyldig ut efter att just ätit MASSOR med snö... som vanligt....


och Cilia som bara myser i vagnen.

Nu har jag nyss kommit in efter att ha varit ute och letat efter en förrymd hund.... Han har lyckats krångla sig lös en gång förut, men då satt halsbandet kvar på linan... det gjorde det inte nu... såg ut som att nån knäppt lös honom... spöket Laban kanske... Har haft lite känningar några dagar... igår var det som om nån strök mig på halsen när jag stod och lagade mat... Cilia satt och vinkade febrilt till nån i köksdörren och när jag hade gått och lagt mig var det som att jag fick en kallsup! Blev helt kall och liksom kippade till efter luft!
Idag har det varit nån och killat mig i nacken flera gånger.... Får väl se om det blir nåt mer...

Nej, nu ska jag sätta på mig pyamasen och srypa ner under filten. Magnus är uppe och lägger barnen och han lär nog somna han med om jag känner honom rätt...
Jag ska nog slötitta på melodifestivalen tror jag minsann, och äta upp barnens popcorn som dom lämnade ;-)....

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna G

Haha, jag har ett kort pa dig fran ettan dar du gor preecis samma min som Ciara! Jatte likt!

2010-03-13 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0