Ja ha... då var det dax igen då....

Ja.... jag trodde nog att vi haft vår beskörda del av denna "PIIIIP" magsjuka... men ICKE då.... I natt har Ciara och Cilia spytt hela natten.... sista gången jag tittade på klockan stod den på 03.30..... inte så roligt när man vet att väckarklockan ringer 6....
Det var så mysko, för dom började precis samtidigt igår kväll... ja, kanske en halvtimme mellan.... sen höll dom på hela natten och slutade samtidigt oxå!?!?!? Knepigt.... Ciara hade i och för sig ätit snö i fyra timmar... från det vi gick ut, till vi gick in.... så jag vet inte om det spelade in. Men Cilia hade då inte ätit nån snö.... helskumt.... nu ikväll har dom ätit lite nyponsoppa och macka, och det gick bra....

Jag har jobbat. Kunde ju inte sjukskriva mig "ifall" jag blir sjuk.... mycke möten idag... först p-möte kl 14 och sen Brukarråd uppe på Solstrålen kl 16. Kom hem strax efter 17... och så var Magnus lagom mör kan jag lova...

Ska strax gå och lägga mig... får väl se vad det här blir för natt.... har inge stora förhoppningar på att få sova....

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Ditt Hjärta!

Usch! Hoppas ni får sova

Kramar

2010-03-08 @ 23:17:28
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0