Vasaloppsleden

Idag har vi varit på utflykt med "Företagens vänner".
Vi åkte 10.30 upp till Mångsbodarna där vi blev bjudna på Itlaiensk lunch och kladdkaka till efterrätt, SÅÅÅ himla gott!
Sen var det dags för vandring. Mångsbodarna-Tennäng skulle vi gå, ca 5 km, efter Vasaloppsleden.
Alltså... VILKEN NATUR!!!! Helt otroligt fint!!! Vilken terräng! Stenbumlingar stora som hus som såg ut att bara ha blivit utkastade hur som helst i uråldrig skog! Ja, det var helt otroligt! Underbart väder hade vi oxå, klarblå himmel och sol... ca 20 grader varmt....
Har ni möjligheten så gå sträckan säger jag bara! Och ta med kameran ;-)

Till hösten väntar fler träffar med denna grupp, och det ska bli jätte roligt!

Kom hem vid 16, då höll Magnus på med mat. Kött låg i marinad redo för grillen, barnen badade i den nyinköpta barnpoolen och hoppade studsmatta om vartannat. Jag hoppade allt lite jag med, till barnens stora förtjusning ;-) "Mamma, du ser ut som en tårta!" "Och luktar som en tårta också!" Sa Ciara hahaha... jag tar det som en komplimang :-D

Nu sover barnen och jag ska slöa framför tv´n har jag bestämt! Det var år och dar sen känns det som... Har massor som skulle ha gjorts, men det tar jag en annan dag.
I morgon är jag ledig på förmiddagen. Vi ska till Torsby med Mario för ögonlysning.

Men nu blir det först en dusch...

Ha dé!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Haha äh vad härligt! Klart att det är en komplimang, jag kan inte se att ett barn ser någonting dumt alls i en tårta! :) Puss och kram

2010-06-16 @ 22:59:59
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0