Tandläkaren

Idag har jag varit till tandläkaren med Ciara. Magnus får inte följa barnen dit för han har tandläkarskräck, och det vill jag INTE att barnen ska få! Magnus tandläkare har till och med sagt till honom att han inte ska följa barnen... då e det illa ;-)
I alla fall, det gick jätte bra! Hon var så duktig, men lite skeptisk till att nån skulle va och pilla i hennes mun ;-) Men tandläkaren var jätte duktig och lyckades räkna till 20 små bissingar... och inga tandtroll ;-)
Hon fick så klart välja ett djur efteråt, det blev detta...


Efter tog jag och Ciara en promenad ner till grönlandsparken och lekte lite, bara hon och jag :-)

Jag och Ciara ska nog åka ner och fika nån dag, bara hon och jag. Det märks att hon tycker det är jätte roligt att få va själv med mig, hon pratar och berättar och är verkligen öppen. Blir tyvärr allt för lite mamma-Ciara-tid... Men nu ska det bli ändring på det :-)

Här kommer bilder på våran nya inneboende...

Se så liten...

Den gillar att sova i Magnus händer, eller så är den så rädd så den svimmar ;-) nej då


Huset och pippi-mamman Magnus matredskap... sax som han klipper isär maskarna med och pinsett som han matar med... ja, jag vet *blää* :-P!!!

Tror ni jag kom isäng tidigt igår.... NÄÄÄ
Ingen ideé att prova ens...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Ååå vicken söt pippi=) Jag tror oxå att barnen behöver ensamtid med bara en förälder. Jag hinner tyvärr nästan aldrig heller... Men man får ta dom små stunderna som bjuds ibland oxå=) Kram kram!!!

2010-06-03 @ 21:23:44
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0