Röntgen svar

Ja, idag fick vi svar från SKK på Marios röntgen. Svaret var "B" höfter, men det visste vi ju redan ;-).

Ikväll har jag varit in till Gulli och solat, gick en kvällspromenad med Mario och tittat på "Desperate Housewifes" (eller hur det stavas)...
Nu blir det duschen och sen sängen, PÅ RIKTIGT!!!
Klockan han väl bli tolv innan jag kom i säng igår som vanligt, sen låg jag och lyssnade på Cilia som låg och hostade och bara väntade på att jag skulle få gå in till henne... till slut somande jag, och försov mig så klart, PÅ RIKTIGT!
Magnus fick skjutsa ner mig när han lämnat barnen på dagis... så... det vill vi INTE vara med om i morgon, så...

Gnatt!!!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0