Ögonlysning

Idag var jag ledig på förmiddagen, VILKEN LYX!!!
Vi hade tid kl 9 i Torsby för Marios Ögonlysning. Lyckades övertala Casper att följa med och hålla mig sällskap ;-)
Allt gick jätte bra, och det såg jätte bra ut :-D. Det var lite roligt att stå och lyssna på han som gjorde undersökningen när han pratade med sig själv; "Åh.... ja.... åh så fint.... mmm..... ja.... der väldigt bra ut det här.... finns inget att säga nåt om... jätte fint...." haha... så ja, Mario blev "godkänd ;-)
Det är så skönt att ha allt det här gjort nu. Det har liksom "hängt över mig", men nu så är det fritt fram, nu är han höftledsröntgad, ögonlyst och utställd, så nu kan ingen komma och säga nåt eller komma med konstiga förslag ;-)
Skickade ett sms till uppfödaren i Skelefteå att allt var ok, och hon blev så klart jätte glad hehe. Nu väntar vi bara på att tiken ska börja löpa...

När vi var klara hos veterinären irrade jag och Casper oss in i Torsby. Alltså jag kan inte med den "staden". Hur hittar man in dit? Och hur hittar man ut? Det var nämligen inte första gången jag körde vilse där... eller hur Emma...
Tillslut hittade vi i alla fall en OK mack där vi gick in och köpte glass som vi satte oss ute i solen och åt... Underbart!

Kom hem vid halv tolv typ, Magnus och Ciara åkte och handlade till lunch; potatis, köttbullar, bacon, ägg, matjesill, gräddfil och gräslök... MUMS!!! Jag, Casper och Cilia passade på att hoppa lite studsmatta... Vilken lyxig lunch och vilken härlig förmiddag!!!

Efter jobbet blev det mer mys i solen, ja, resten av dagen faktiskt, så himla härligt!!!
Fram på kvällningen åkte Casper och Magnus på KM på crossbanan= en MYCKET nöjd Casper kan jag lova... får intervjua honom i morgon och höra hur det var.

Ha dé!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, nej, Torsby makes no sense! Förstår mig inte heller på det stället. Vad bra att allt gick bra med Mario! Skönt att allt är klart! :)

2010-06-18 @ 08:20:54
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0