Hoppsan...

Idag la jag ett bud på tradera på en klocka. Har ingen klocka, och jag har länge velat ha en, okej att man har en på telefonen och oftast har den med sig, men inte alltid och inte på jobbet... Nu gjorde jag slag i saken i alla fall... ingen hade lagt nåt bud och auktionen gick ut om tre timmar. Jag la en krona över utgångspriset, trodde naturligtvis att nån skulle bjuda över men nu när jag kollade mailen hade jag vunnit :-D! Tänk att det kan va så skoj att vinna!
Hoppas den är lika fin i verkligheten som på bilden... ;-) Tror att det egentligen var en herrklocka, men sen var såå fin så det struntar jag i, den fungerar säkert lika bra på min arm, om inte bättre ;-)

Idag har Casper börjat på simskola. Som vanligt med aktiviteter med mycket folk blir han superblyg och vill inte vara med... Det var så många att dom delades in i tre grupper. Tre veckor håller dom på och det kommer nog gå bättre och bättre bara det blir en lite mindre grupp och han lär känna alla i sin grupp. I morgon är det dags igen, farmor tar tjejerna och Magnus och Casper får lite "egentid", hm... hur "egen" den nu kan va med en massa annat folk, men i alla fall en sak som dom får göra tillsammans utan småsyskon :-)

Igår blev klockan ett innan jag kom i säng igen. Tänk att det ska va så svårt! Har siktat in mig på senast elva i kväll... får väl se hur det går... Men skam den som ger sig, eller hur ;-)

Magnus sitter och rättar mina inlägg... "du kan ju inte stava cykel med ck heller, det var det första man fick lära sig i skolan" hehe... ja, nu är det ändrat i alla fall ;-) Hoppas ni har överseende med mina felstavningar. Har alltid varit dålig på att stava, That´s me :-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0