Då tar vi nästa

Ja, igår kväll var det Cilias tur att få feber... så nu har hon över 39°... men det var väl ganska väntat att det skulle hoppa över till nästa... hoppas bara för allt i världen att Casper klarar sig och inte blir sjuk nu till helgen. Han ska ju åka med mormor till Borlänge på lördagen och sova över till söndagen när kusin Texas fyller 5 år!!!
Ja, hoppas hoppas hoppas att han klarar sig...

Idag har jag föresten beställt en studsmatta till barnen... bokhandlen här i byn skulle få hem till veckan så jag tingade en direkt. Fanns inte att få tag på i hela Malung och inte i Mora heller för den delen, jo på ÖB men det var små, och vi måste ha en större variant...
Så till veckan får vi förhoppningsvis glada barn som får nåt att pyssla med på dagarna när dom har sommarlov och allt.

I morgon kväll kommer farbror Micke, Jenny, Freja och Matilda, ja och farmor så klart, hon har varit hos dom i veckan så nu åkte hon med dom upp. Ska bli jätte skoj att träffa dem. Blir så långt mellan gångerna, där med...
På lördag ska vi ut till Myckelberget och fixa lite, Casper åker till Borlänge om han e frisk...
Söndag är det dags för Marios utställning..... börjar faktiskt bli lite nervös måste jag erkänna... men jag tar det inte så allvarligt, tycker bara det ska bli skoj att få ett utlåtande :-). Sen efter utställningen åker vi vidare till Borlänge på 5-års kalas.
Fullt upp med andra ord, så om jag inte uppdaterar vet ni varför ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååå så spännande med hundutställning! Har alltid tyckt det varit roligt. Å ännu roligare är det ju om man har en fin hund. Lycka till nu! Å tänk på att ställa dej så domaren alltid ser hela hunden.

2010-06-11 @ 09:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0