Chockar kroppen

Ja, nu tänkte jag chocka både kroppen och Magnus ;-) Händer inte så ofta att jag lyckas ta mig i säng innan tolv, men ni vet "Plötsligt händer det" ;-)

Idag har det varit en riktig mysdag. Varit ute hela dagen (idag igen...)
Casper har fått en hel del egentid med  Magnus i helgen. I går följde dom med Victor ut till hans stuga och var där hela dagen. Han fick åka båt och hade stått och kastat sten i vattnet typ hela tiden ;-) hehe... Supermysigt!
Idag var dom ner och provkörde en bil som Victor hade kollat på. Gissa om det var populärt ;-)

Själv har jag och Ciara passat på att ha "egentid"... när Cilia sov middag tog jag ut en filt och två kuddar som vi låg på i gräset i solen och läste böcker. Mycket uppskattat det med kan jag lova hehe...

Men sen är Casper inne i en riktig "test-period" och det är SÅÅÅ drygt!!! Har verkligen inte tålamodet för det, sen e jag så fruktansvärt dålig på att hålla mig för skratt. Det spelar ingen roll hur arg jag är, lyckas alltid se nåt komiskt i det han (eller Ciara för den delen) gör eller säger, och så börjar jag gapskratta... funkar inte specielt bra kan jag lova ;-). Men men... jag vet att det bara är en period, sen är det över... det går lättare om man tänker så oxå...

Nej, nu blir det sängen!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Ååå jag vill oxå ha tid med ensamtid... Vi jobbar ju jämt om varandra..

Texas e oxå inne i en ny trotsfas. Helt underbart! Eller inte. Han kan säga; Jag tänker cykla till dagis idag. Öööö nej! Seger jag då. Och sen e rulliansen igång. Jag har lyckats hejda honnom än så länge. Men ibland känns det som att han verkligen tänker åka. =)) Skit ungar!!! =)

2010-06-08 @ 05:53:49
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0