Bloggaward och feber



Jag har fått en Bloggaward av Åsa. Den går ut på att man ska visa den tionde bilden i sin blogg... ska vi se vad det blir...



Haha... hon brås på sin mor ;-) Ciara provar skor i en skoaffär i Mora. Mormor har berättat att jag var TOKIG i skor när jag var liten... tur att jag har ett billigare begär nu mera... VÄSKOR!

Nu vill jag gärna skicka denna award vidare till...

Emma
Lisa
Solveig

Att bero på Ciara så har hon feber... i natt och i morse klagade hon på att hon hade jätte ont i benen... på förmiddagen fick hon hög feber 39,9. Hon har haft över 39 hela dagen och kvällen.
Hon och Magnus gick och la sig när jag kom hem från jobbet och sov hela kvällen.
Nu ska jag gå upp och göra dom sällskap...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men e d inte den sötaste jackan!!!

Å skorna passar ju alldeles perfekt hihi!



Kramelikram på er!!



//

Jenny

2010-06-08 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0